Pager pro restaurace s výdejním okénkem

10 Říj

Pager pro restaurace s výdejním okénkem



Restaurace s výdejním okénkem patří mezi restaurační zařízení již řadu let. Já osobně několik takových provozoven pamatuji a setkal jsem se s nimi například jako vodák v některých kempech nebo v místech, kde se pohybuje řada rekreantů. U výdejního okénka se tvořily fronty a lidé tu museli trávit mnoho času, jestliže si chtěli zakoupit něco k snědku nebo nějaký nealkoholický či alkoholický nápoj. Kumulace lidí u okénka mě osobně od nákupu potravin či nápojů odrazovala, neboť nemám v lásce přelidněná stanoviště a konfrontaci s mnoha lidmi na malém prostoru.

jídlo na stole

V současné době se to ale dá řešit jinak. Pomocí pageru pro restaurace. Co tím mám na mysli? Představte si, že se u okénka sejde dvacet lidí a každý si chce objednat něco k jídlu. Aby tu ti lidé nemuseli stát po celou dobu, co se bude pokrm připravovat, po zaplacení objednávky zároveň obdrží každý z nich pager. S tím se pak může od okénka vzdálit, například se posadit na pláž u vody. Až bude jídlo hotové, obsluhující personál restaurace mu odešle na pager informaci, aby si šel jídlo k okénku vyzvednout. U výdejního okénka vrátí pager a výměnou za pager obdrží hotový pokrm.

příprava pokrmu

Pagery pro restaurace jsou velmi elegantní řešení, jak zabránit tvorbě front u okének, což také může mnoha lidem znepříjemnit život například tím, že tu stojí na prudkém slunci a mohou trpět úžehem či úpalem. Objednávky jídel a jejich předávání tak bude probíhat plynule a v poklidu, bez zbytečných tlačenic, předbíhání a dalších nešvarů. A odcizení pageru? Jednak je takové zařízení lidem k ničemu, protože se nedá samo o sobě zpeněžit a ani jinak smysluplně využít. A pak jestliže ceně pageru přibližně odpovídá hodnota objednaného a již zaplaceného jídelního menu, nemá smysl pager krást, protože by se to nikomu vůbec nevyplatilo. A podmínkou k získání objednaného jídla je navrácení pageru.

10 Říj

Pager pro restaurace s výdejním okénkem



Restaurace s výdejním okénkem patří mezi restaurační zařízení již řadu let. Já osobně několik takových provozoven pamatuji a setkal jsem se s nimi například jako vodák v některých kempech nebo v místech, kde se pohybuje řada rekreantů. U výdejního okénka se tvořily fronty a lidé tu museli trávit mnoho času, jestliže si chtěli zakoupit něco k snědku nebo nějaký nealkoholický či alkoholický nápoj. Kumulace lidí u okénka mě osobně od nákupu potravin či nápojů odrazovala, neboť nemám v lásce přelidněná stanoviště a konfrontaci s mnoha lidmi na malém prostoru.

jídlo na stole

V současné době se to ale dá řešit jinak. Pomocí pageru pro restaurace. Co tím mám na mysli? Představte si, že se u okénka sejde dvacet lidí a každý si chce objednat něco k jídlu. Aby tu ti lidé nemuseli stát po celou dobu, co se bude pokrm připravovat, po zaplacení objednávky zároveň obdrží každý z nich pager. S tím se pak může od okénka vzdálit, například se posadit na pláž u vody. Až bude jídlo hotové, obsluhující personál restaurace mu odešle na pager informaci, aby si šel jídlo k okénku vyzvednout. U výdejního okénka vrátí pager a výměnou za pager obdrží hotový pokrm.

příprava pokrmu

Pagery pro restaurace jsou velmi elegantní řešení, jak zabránit tvorbě front u okének, což také může mnoha lidem znepříjemnit život například tím, že tu stojí na prudkém slunci a mohou trpět úžehem či úpalem. Objednávky jídel a jejich předávání tak bude probíhat plynule a v poklidu, bez zbytečných tlačenic, předbíhání a dalších nešvarů. A odcizení pageru? Jednak je takové zařízení lidem k ničemu, protože se nedá samo o sobě zpeněžit a ani jinak smysluplně využít. A pak jestliže ceně pageru přibližně odpovídá hodnota objednaného a již zaplaceného jídelního menu, nemá smysl pager krást, protože by se to nikomu vůbec nevyplatilo. A podmínkou k získání objednaného jídla je navrácení pageru.

By